Sipariş ettiğim bir ürünü nasıl iade edebilir veya değiştirebilirim?
İade/Değişim ürünleri için kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Ücretsiz gönderiden faydalanabilmek için, paketinizi anlaşmalı olduğumuz Sürat Kargo ücretsiz iade kodu 838499410 ile tarafımıza ulaştırmanız gerekmektedir. Diğer kargo şirketleriyle gönderilen iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.
iADE KOŞULLARINIZ NELER?
Siparişinizin teslim edildiği tarihten itibaren 14 gün içerisinde faturanız ile iade edebilirsiniz. Orijinal ambalajı bozulmuş, etiketleri çıkarılmış, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
Ürünüm kargoya verildikten sonra takibini nasıl yapabilirim?
Ürününüz kargoya verildikten 1 gün sonra mail adresinize bilgilendirme mesajı gelmektedir. Oradan tüm detayları takip edebilirsiniz.
Çantamın temizliğini nasıl yapabilirim?
Basit leke temizliği için, genellikle yumuşak nemli bir bezle suyu dairesel hareketlerle kullanmak işe yarar. Eğer bu işe yaramazsa, hafif, doğal bir sabunun az miktarda tekrar uygulanabilir. Çözümü önce çantanın daha az görünür bir bölgesinde deneyin ve tamamen kurumasını bekleyin. Kalan sabun artıkları varsa tekrarlayın. Su lekesi bırakmamak için naylon dış yüzeyini tamamen silin. Tamamen kurumaya bırakın. Daha zor lekeler için lütfen çantanızı profesyonel bir kuru temizlemeciye götürün.
Hangi ödeme yöntemleri kabul edilir?
Alışverişlerinizin ödemesini kredi/banka kartı veya iyzco ile yapabilirsiniz. Kart ile ödeme yapıyorsanız, "Ödeme" sayfasında kart numaranızı, son kullanma tarihini ve CVV numaranızı girmeniz gerekecektir.
Sorunuzun yanıtını bulamadınız mı?
Size bilgi vermek için buradayız! Müşteri Hizmetleri ekibimiz en kısa sürede size dönüş yapacaktır. Lütfen e-postanızda sipariş numaranızı (varsa) belirtmeyi unutmayın.
E-Posta adresimiz:
Diğer öneri ve görüşleriniz için,
E-Posta adresimiz:
destek@lucina.com.tr